my little hero...

my little hero...

Followers

Wednesday, February 23, 2011

Selamat tinggal semua....

Salam,

Entry kalik ni cam sdh je kan...mang sdh pun...baru td hubby gtau aku dapat tawaran kt Utem tuh...Alhamdulillah...akhirnya Allah makbulkan jua doa hambaNya yg lemah ini. Tapi, dalam hati...Hanya Allah tahu perasaan ni...bercampur-baur...mcm2 rase ade...suke,sedih,takut n mcm2 lagi lah...x tergambar dengan kata-kata perasaan nih...masa call bie tu pun aku dh xleh ckp abes...aku trs babai je coz nak lari g toilet...(nangis la wahai hati semahunya kerna hari ini impian akhirnya jadi nyata....tapi dalam masa yg sama aku syg tgglkn kwn2 kat usim yg byk membina kenangan bersama......huhuuuuuuuhuwaaaaaaaaaaaaaa)

Terima kasih Ya Allah kerana mendengar setiap bingkisan doaku tiap kali lepas solat....Terima kasih Mak Abah kerana doa dan restu kalian sll mengiringi perjalanan hidup anakmu ini...Terima kasih keluarga ku kerana beri sokongan kuat di kala suka mahupun duka....Terima kasih kawan2 kerana banyak memberi dorongan dan semangat untuk aku trs kuat mengharungi segala Ujian dan Dugaan yang mendatang selama ini...juga terima kasih atas Kenangan Terindah bersama kalian yang tak mungkin luput di ingatan....

Maafkan segala ketelanjuran selama ini....doakan aku bahagia di tempat baru yer...juga halalkan segala-galanya yer...SELAMAT TINGGAL SEMUA....(ni selamat tinggal untuk ke Sabah dulu yer...nk ke utem nnt aku ucapkan sekali lagi dalam suasana lain....huhuuhuuhuuuu)

2 comments:

Elin said...

huwaaa...kak mija sedih giler la rasa. Lepas kak mija call gtau td..terus terkenang2 saat dari bujang berdua dulu. Byk giler kenangan kita kan..sakit, sedey share bersama...teman org jumpe tata..kak mija n kak emma...huwaa...bila igt balik ni yg sedih nk nangis.. :(

.:. SyazMaa .:. said...

adeh... tiba2 pg2 baca tersebak serta merta... hhhmmmm teringat kenangan dulu2.... baru nk seronok2 n besarkan ank masing2 sama2 kan... adeh... adeh, xleh ckp apa... tahniah kmija... 1 pengorbanan -.-